FAQ

Czyli najczęściej zadawane nam pytania

  • Często zadawane pytania

    • Z jakiego zasięgu korzystamy?

      Jakość usług telekomunikacyjnych oparta jest o zasięg sieci Plus.
      Zobacz mapę zasięgu Plus: www.plus.pl/mapa-zasiegu (dostępna na dole strony)

    • Jak aktywować kartę SIM?

      Ostrożnie wyłam właściwą dla Twojego telefonu kartę SIM 
(standardową, microSIM lub nanoSIM). Włóż kartę SIM do swojego telefonu. Włącz telefon. Wpisz kod PIN, umieszczony na karcie, z której wyłamałeś kartę SIM. Po odebraniu, zapisz SMS z konfiguracją.

    • Jak skonfigurować Internet mobilny?

      Jeśli po aktywacji karty Internet nie działa, wyślij dwa bezpłatnego SMSa:
      SMS o treści INTERNET pod numer 8090
      Szczegóły ręcznej konfiguracji możesz pobrać klikając na przycisk "Pobierz PDF"

      Pobierz pdf
    • Jak wpłacić depozyt?

      Po podpisaniu umowy oraz otrzymaniu karty SIM, prosimy o wpłacenie depozytu w wysokości jednomiesięcznego abonamentu na konto:
      71 1140 1108 0000 4779 3000 1005
      w tytule przelewu: KAUCJA oraz numer Umowy Abonenckiej. (zobacz PDF)

      Pobierz pdf
    • Czy karta SIM posiada uruchomiony Roaming Międzynarodowy?

      Tak - Twoja karta SIM posiada uruchomioną usługę Roamingu
      Międzynarodowego, więc nie musisz wykonywać dodatkowych
      działań – możesz już korzystać z usług Universal Mobile!

    • Jak działa pakiet transmisji danych w Roamingu?

      Po wykorzystaniu dostępnego pakietu transmisji danych w Roamingu w UE, Norwegii, Islandii, Lichtensteinu lub w przypadku próby wykorzystania go poza UE, Norwegią, Islandią, Lichtensteinem, usługa jest blokowana do następnego okresu rozliczeniowego.

  • Dodatkowe pakiety internetu

    • Jak aktywować dodatkowy pakiet internetu w taryfie Internet?

      Zaloguj się, klikając "Logowanie" w menu strony lub skontaktuj z Działem Obsługi Klienta (numer telefonu znajdziesz klikając "Kontakt" w menu strony)